Slavia Hradec Králové,turnaj trojic,max.okres

Slavia Hradec Králové,turnaj trojic,max.okres

Propozice

TJ Slavia Hradec Králové Vás srdečně zve na 4. ročník nohejbalového turnaje trojic.

Úroveň turnaje: neregistrovaní + okres.
Prezentace: 08.00-08.45 hod.
Zahájení: 09.00 hod.
Místo:TJ Slavia Hradec Králové Orlická kotlina
Startovné: 300,-Kč
Občerstvení: zajištěno
Systém: bude upřesněn na místě podle počtu přihlášených družstev.
Ceny: věcné pro nejlepší.
Kontakt:Martin Černý tel.602 152 125
Hraje se dle platných pravidel ČSN na tři dopady.
K dispozici 7 antukových kurtů.

Reakce

86 příspěvků · poslední 13.07.
Petr23.04.2018

Ahoj. Hlasim trojku Sendrazice (ty kolinske, ne ty hradecke). ;-) Diky. P.0

Anonym04.05.2018

Přihlášené týmy:
1.Mekebek Tábor
2.Libišany
3.Bříza
4.Montas
5.Harpuna
6.Nový HK
7.Volejbal
8.Žraloci
9.Sendražice
10.Slavia-B
11.Bublinka0

Anonym08.05.2018

Ahoj, hlásím tým Kučerka (Kubíček, Kalousek a třetího doplním.
Díky0

vlcak08.05.2018

Přihlašuji Okresní výběr.Andrýs Vlček Hučík.0

Anonym10.05.2018

Andrýs?

Ten mladej, hodně šikovnej a namachrovanej? Co hraje 2.ligu? Nebo už ho i od tamtud vyhodili?

Pochybuju, že si takového hráče pustí na turnaj okresu. Akorát ten turnaj znehodnotí.

A jesli jo, tak jsou hloupý.0

Anonym10.05.2018

Vsak hraje tri roky okres. Druhou ligu hral chvilku, kdyz tehdy Zbecnik postoupil do ligy a to uz je nejaky patek cca 3-4 roky. Vsak si "Ynocd" bez taky nekam zkusit druhou ligu. Nikdo ti to nezakazuje preci. Propozice tedy splnuje na tenhle turnaj. A jestli je namyslenej, tak at je. To muzes byt taky preci :D:D0

Romario10.05.2018

Propozice splnuje..... hraje neregistrovany okres na pardubicku a jestli nekdo má vetsi ranu ve smeči nez druhy hrac. O tom v propozicich se nic nepise.0

To Romario10.05.2018

To mas pravdu, ale Kalousek s Kubickem hraji prvni ligu za holice. Tak proc se sem s*rou.0

vlcak10.05.2018

Odpověď pro toho, co se neumí pod svůj názor podepsat.Tak mladej a hodně šikovnej je, ale namachrovanej teda fakt není, na rozdíl od jiných, co mu nohejbalově nesahají ani k patám.

Jezdím s ním na turnaje a můžu tě ujistit, že si to s ním moc užívám a to jak nohejbalově tak lidsky. Rozhodně bych nejel s někým, kdo se neumí chovat.Nohejbal má moc rád a moc se s ním bavím a užívám i když se někdy nedaří. Na mnoha turnajích jsem hrál proti němu a nikdy jsem neviděl jediný zádrhel.

A hraje už asi šest let jen okres, stejně jako mnoho dalších hráčů, co na tyto turnaje v klidu jezdí.Tudíž splňuje to, že je turnaj do okresu. Hraje tuším v Pardubicích za Kučerku, nikde jinde ne.Nevím, čím by zrovna on měl turnaj znehodnotit.

Tak až na to budeš reagovat, nezapomeň se podepsat.
Libor Vlček0

Anonym10.05.2018

Mě to je jedno, ja tam hrát určitě nepojedu.

Jen jsem chtěl říct, že hráč takové kvality nemá na takovémto turnaji, mezi nekopy (jak tady někdo slávisty v diskuzi nazval) nemá co dělat.

Ale to je věc pořadatele.0

Anonym10.05.2018

Jak Kalousek, tak Kubíček hrají okres na Pardubicku za tým Kučerka. Stejně tak jako Honza Andrýs. Kubíček za Holice nehraje vůbec a Kalousek za ně hraje dorosteneckou ligu.0

Dotaz20.05.2018

Co zas resite, drevaci zase se boji nebo co ? Pokud hraji momentalne okres tak muzou prijet, kdyby napr. Doubrava hral tuhle sezonu okres nevidim proc by nemohl prijet ?0

opravdu neregistrovaný hráč20.05.2018

Včera na turnaji v Chroustnikové Hradišti jsem při debatě po turnaji zjistil,že v týmu Honzy Motyky hrál hráč s extraligovou minulosti.Potom nechápu,proč je tady tato diskuze.0

Souhlas20.05.2018

Motyka nechce na turnajich hrace, co kopu dobre a hraji okresni soutez a splnuji propozice. Ale sam si do trojice na tyhle pouťaky vezme byvaleho ligistu a nahravace z kraje. Fakt trapny, je zajimave ze tohle o Motykovi slysim na kazdem rohu. Ale sam nevyrazi na lepsi turnaj a jen objizdi neregistrovane turnaje s lepsima hracema.0

Upicak20.05.2018

Úž jsem to včera večer volal Honzovi, co hrál za dvůr. Viděl jsem jak se Motyka bavil osobně s hrači Dvora Kralové po turnaji. Jim do oči nic neřekne, hraje si na kamarada, ale jen co odjedou oba hrači Dvora Kralové, tak je začne hnusně pomlouvat až urážet nepravdivě. Osobně do očí jim nic neřekne, ale za zády pomlouvat - to mu to jde dobře. Pritom klukům ze Dvora Kralové nesahá po kotníky. Asi měl težký dětství, jinak nedokažu pochopit, proč by se takhle člověk hnusně choval.0

Anonym20.05.2018

Kdo ubec je ten motyka ? Spis me zajima tenhle turnaj, proc by sem nemohl prijet hraci co hraji okres a hraji dobre. To trosku poradatel nedomyslel asi.0

vlcak20.05.2018

Abych uklidnil tuto debatu odhlašuji tým Okresní výběr z turnaje.Jsem bývalý hráč Slavie ,dohodnul jsem se , že přijedeme na turnaj podle propozic.Je mně naprosto fuk že proti nám hrál Dušan Pokorný .Byli prostě lepší a porazili nás.Dišan hrál za Hradec ale momentálně hraje okres a to že ke dobrý je jeho plus.Nakonec proč by si nemohl přijet zahrát.Pro úroveň turnaje byl opravdu jen přínos.To že hrál zrovna s Honzou na tom nic nemění.Ať si pořadatel vybírá kdo tam může.Jak jsem se včera dozvěděl na Slavii budou i další hráči co mají úroveň Dušana.Doknce může hrát i aktuelní druholigista.

Za sebe můžy jen napsat,že jsem chtěl přijet pokecat s kamarády co na tenhle turnaj chodí a nic neřešit.Bohužel byl můj tým včera označen jako nežádoucí tak to tak beru.Deset let jsem s Martinem pořádal turnaj na Slávii prakticky jen ve dvou ,deset let jsme scháneli hráče aby se něco na Slávii hrálo.Pak se dozvím ze jsem nežádoucí.Tak ten tým prostě odhlašuju,ať si Motyka a spol bere na turnaje kdekoli kohokoliv.Pokud nás po tom co jsme s Honzou včer odjeli ještě pomlouvá tak to ukazuje na jeho úroveň.Nebudu se k tomu vyjadřovat.My jsme se ho jen šli zeptat proč Dušan tohle hrát může a Honza nesmí.

Hráčsky jsou naprosto srovnatelní.
Libor Vlček0

Anonym20.05.2018

To Vlcak, ten Motyka za Vas ted dela ve slavii ? Jak se tam takovej "oblibenec" dostal ubec ?0

Anonym20.05.2018

To Vlcak: Si pamatuji jak se na salvii poradal pekny turnaj na urovni, tak jak nejaky radoby chytrak a nehřáč v jednom muže dovolit zakazovat hračum prijet zahrat si na slavii.0

Anonym20.05.2018

Už je to tady zase.Pořád dokola.Dal bych do propozic, kdo má větší ránu než Dušan nesmí na turnaj.Bezohledu jestli je "neregistrovaný" nebo hraje okres.Přeji pořadatelům zdařilý turnaj naplněný polonekopama a hlavně jeho pokračování do "dalších ročníků0

Anonym20.05.2018

Motyko, presně tak jak tady pise. Napis si do propozic: kdo je horsi hrač jak Dušan, tak sem nejezdete. Hlavne se nezapomen oblozit ty - ty nekopo. Takhle se chovas uz dlouha leta ty srči. A nepomlouvej moje kamarady ty hoado. Az aspon budes kopat jako on levackou tak si ho ber do huby. Slyšel jsem o včerejsku o choustnikači a rikam ti, vyser se na to. Jsem s nim nejakou sezonu odehral a turnaje a ty bys mu mohl tak tleskat v hledisti. A fakt si davej pozor koho a jak si beres do huby !!!0

Anonym20.05.2018

TO hYQzh: Asi myslis, kdo je lepší jak Dušan tak sem nejezděte.0

Anonym20.05.2018

Ano tak to myslim. At si motyka napise kdo je lepsi jak dusan tak sem nejezdete.0

vlcak20.05.2018

Po tom co nám dali nájem na kurt 450 korun za hodinu tak jsme se přestěhovali do Malšovy Lhoty.Bohužel na tréninly jsme se nescházeli.Po tom co jsem 4x za sebou připravil kurt a byl tam nakonec sám tak jsem se domluvil s místníma klukama se kterýma jsem v nohejbalu začínal azačal chodit s nima.Ve Lhotě bydlím a mám to na kurty dvě munuty pěšky.Pak se kluci ze Slávie vrátili zpět ale já už ne.Od té doby Slávii neřeším.Kdo to tam vede nevím a nakonec mě to ani nezajímá.Ale Motyka je jistě jeden z těch co tam mají nějaké slovo.Po tom co jsem včera slyšel jsem pochopil že to lepší asi už nebude aje mě to tuplem fuk.My jsme pořadali turnaj pro kohokoli a vždy jsme našli systém aby i ti ci nemají herní úroveň těch lepších si u nás dostatečně zahráli a ještě se podívali na lepší nohejbal.Všichni dostávali ceny hodně si zahráli a byli spokojeni.Nikdy nebyla žádná stížnost i ldyž k nám jezdili kluci z Bělé,Plazů a jezdil k nám i Mrak.Všechny jsme rádi viděli tešili jsme se na ně.To ale bylo vše o kamarádatví a radosti ze setkání u nohejbalu.

Ta pěkná doba se už nevrátí a zbylo z toho jen tohle se vším co se na to nabalilo.To znamená i to,že můj tým je po těch letech na Slávii nežádocí.A řekl mě to někdo kdo nebyl schopný na námi pořádaný turnaj přinést ani triko do cen.Obrázek ať si udělá každý sám.Já jsem po včerjšku zhnusen.Ale zas na druhou stranu je mnoho jiných turnajů kam jezdím a kde se tohle neřeší tak už k tomu nic víc nemám.0

Anonym20.05.2018

Libore, je mi docela lito ze to vede za vas nejakej pomlouvac. Ja vcera v choustnikaci nebyl, ale vim co se tam delo a motyko ty se styď. Ze nechapu jak nekdo jako ty si muze tohle dovolit nekoho pomlouvat a urazet a zakazovat jim jezdit. Do oci jim nic nereknes. Ted uz si te kazdy dobry nohejbalista bude pamatovat jako nehráče pomlouvače. Tuhle našivku si jen tak neodpares. To si trochu preslapl srat se do normalnich dobrych nohejbalistu.0

Anonym20.05.2018

Jako nestranný divák nedokáží pochopit jak si ten dotyčný muže zakazovat hrát na slavii hráčum co tam jezdí už roky a nebo lidem co v tom klubu fungují. To je absolutní neúcta k těm lidem co pro ten klub nějaký čas v minulosti věnovaly. A podle toho jak to pozoruji, tak se ani nedivim, že se takhle chová. asi Nizké IQ a sebevědomí, nic víc, je tady psáno okres a jak jsem psal, kdyby hrál doubrava od teto sezony okres a nebo mrákava, to nevidim žádný duvod proč nemužou startovat na turnaji. Co pane pořadatel ??0

Anonym20.05.2018

Jestli Bývalý reprezentant např. pujde do okresu, tak preci muže hrát okresní turnaje. Ale to je těžký vysvětlovat nějakým lidem s nízkým IQ a sebevědomím. Dřív i když se dělal turnaj do Krajského přeboru tak tam startovala špička druhé ligy a nikomu to nevadilo. Ale spiš mě zaráží, jak tady píšete, že človek jako teda ten motyka, že zakazuje dobrým okresním hráčum přijet na turnaj (okresní turnaj) a sám se obloží krajským a nebo ligivoým hráčem, chápu to dobře ???0

Anonym20.05.2018

Jestli tomu tak je pravda, tak se nedivim, že nohejbalový klub Slavie Hradec Králové s bohatou nohejbalovou tradicí šel s prominutím do prdele.0

nohejbalista22.05.2018

Pamatuji si ze na slavii byl vzdy luxusni turnaj. Par let do zadu tak co tady poradatel vymysli.???? Copak lepsi hraci muzou za to ze hrali neco lepsiho. Ale ted se v kralovehradeckem kraji nic nehraje tak si jdou zahrat okresni turnaj. Uz se proberte lidi. Tohle nikdy nikdo neresil. A nebo nekomu zakazovat kopat pres sako. To jde videt, kdo tohle vymysli tak ubec ale Ubec!! Nerozumi nohejbalu0

Anonym25.05.2018

Premyslime o ucasti. Kolik mate prozatim prihlasenych tymu? Muzete uverejnit i seznam?0

Butcher2230.05.2018

Zdar
Přihlašuji trojku Doupnice. Hrajeme okres Chrudim, kdyby to někoho zajímalo.
Díky0

Anonym30.05.2018

klidně přijeďte, maximálně vám Motyka všem třem zakáže kopat přes síť.0

pravda30.05.2018

:-D:-D asi tak. I kdyz je v propozicich okres. Tak lepsim okresnim hracum muze byt zakazano kopat pres sako (uz se parkrat stalo) a v horsim pripade vas nebudou ani chtit.0

Věta30.05.2018

Chápu to dobře, pokud jsou propozice do okresní urovně, tak ano, ať nejezdí hrači co hrají vyšší úroveň. Ale neomezujte okresní hrače. Co to jako je ???? Omezovat kvuli úrovní hráčů. Kopaní přes síť a nebo je ani nechtít na turnaji. A to přitom splňuji propozice. Tomu nerozumím já ani plno dalších. A slyšel jsem, jak minule bylo zakazáno kopat přes sako Marešovi, ktery hraje okres. Jako proč ? To nemuže pak bavit ani soupeře, když je jeho soupeř takhle znevýhodněn.0

Anonym30.05.2018

Asi nekdo neumi prohravat a nebo nejakej nekopa zavidi umeni druheho.0

sláva07.06.2018

Prihlašuji tým Rotující kedluby :-D0

MiSce07.06.2018

...rád bych si na turnaji zahrál... Avšak nemám s kým. Kdo mě vezme do teamu? Moc toho neumím, ale do počtu jsem ideální... :) Kdysi jsem hrál i kraj, pak okres... a teď hraju jen golf... Tak se někdo najde, kdo se slituje... :)0

Anonym08.06.2018

přiznat, že jsi hrál kraj, znamená odsoudit se k neúčasti. Jediná možnost, jak se na turnaj dostat je být aktuálním hráčem Slavie nebo vlézt Motykovi do prdele...

Pořadatelům navrhuji, aby udělali kompletní seznam všech okresních hráčů a u každého konkrétně napsali, zda se vůbec může zúčastnit anebo jaké bude mít omezení při hře! Tím se zamezí všem těmto debatám, a bude jasno.0

sláva11.06.2018

MiSce gXHly , jestli mi někdo vypadne z trojky ať už kvůli zranění nebo kvůli práci tak tě vezmu. Napiš mi na facebook: Slavomír Savi Pekár , a když ne na Slavii tak tě vytáhnu na jiný turnaj tady v okolí.0

odhlaska04.07.2018

Ahoj, bohužel musim odhlásit Sendrazice. At se turnaj povede! :-)0

Anonym04.07.2018

Přihlášené týmy:
1.Mekebek Tábor
2.Libišany
3.Bříza
4.Montas
5.Harpuna
6.Nový HK
7.Volejbal
8.Žraloci
9.Kučerka
10.Slavia-B
11.Bublinka
12.Rotující kedluby
13.Třebechovice
14.Doupnice
15.Kleky Petra0

sláva06.07.2018

Odhlašuji Rotující kedluby, bohužel se to kříží s turnajem kde obhajuji pohár0

Anonym08.07.2018

Ahoj. Chtěla bych nahlásit trojku Holky. Jen jeden dotaz:ženy se vždy počítaly jako nehráč, ale jsme registrované. Přijedeme s okresním hráčem. Je možné se zúčastnit nebo je naše registrace problém?0

Anonym08.07.2018

Asi problem. Kdyz tu nechteji hrace, co hraji okres, ale jsou trosku lepsi nez mistni okresni hraci. Musite podrobne rict co ten vas okresni spoluhrac v minolsti hral a jestli nema nahadou moc razantni smec. :-D0

Anonym08.07.2018

Asi je lepsi radsi doma pracovat na zahrade nez koukat na lidi co zavidi druhemu ze je trosku lepsi.0

Anonym08.07.2018

No nevím co je podle vás větší rána. On nehrál nic jiného než okres. Jen problém co my dvě ženský co hrajeme vyšší soutěž. Ale nechceme se nikam tlačit když čtu příspěvky výše.0

Anonym08.07.2018

To nechape vic lidi jake jsou prihlasovaci podminky, kdyz par okresnich hracu hrat nemuze a par jo. Propozice jsou jasny: do okresu a pak se dozvime ze hraci co hraji okres jsou pro ne moc dobry tak si je neprejou a dalsi co je moc dobrej - je treba kamarad poradatele a ten zas muze. Tak nikdo poradne nevi kdo muze a nemze hrat.0

Anonym08.07.2018

Dokonce vlastnimu byvalemu oddilovem spoluhraci rekl poradatel ze je nezadouci na tomto turnaji, precte si to nahore v komentarich. Asi nezadouci kvuli tomu, ze si bere lepsiho okresniho hrace do tymu nez sam poradatel... co na to rict ???0

Anonym08.07.2018

Je to smutný. Přeci máme všichni tento sport rádi a vždy je někdo lepší, o tom to je se s tím poprat a pokusit se ho porazit. My jako ženský víme že na bedně nebudeme, ale chceme ukázat že se jen tak nedáme. Nejsme fňukny co se bojí větší rány0

Anonym08.07.2018

to by si měl vzit od Vás příklad ten "pan" dotyčný, co neumí prohrávat a zakazuje hráčům co splňují propozice přijet, jen kvuli tomu, že se nohejbalu věnují více a jsou trosku lepší než ostatní okresáci, nikdo to tu jeste nepochopil, proč jeden okresní hráč muže přijet a druhý nemuže a to jen kvuli tomu, že hraje na pohled pohlednější nohejbal než druhý, FAKT TRAPNÉ. Jinak souhlas, v každém sportu je někdo horší a někdo lepší, ale to už tu někdo psal.0

Anonym09.07.2018

Pan "dotycny" co se takhle chova by se mel zamyslet a radeji se nohejebalu nevěnovat aby ostatnim nekazil tak nadherny sport. Tohle je absolutne mimo misu aby nekdo rikal hracum "vy sice hrajete okres, ale jste na pohled lepsi jak ostatni hraci okresu".0

Anonym09.07.2018

Neříkám,že s tebou nesouhlasím. Máš pravdu.Na druhou stranu.Nikdo tě přece nenutí jezdit na takový turnaj.Nakonec se shodneme,že tvůj příspěvek(plný osobních antipatií) stejně jako můj je jen anonymní m plácnutím do vody.0

Červ09.07.2018

Shalom gojim. Nahlasuji tym Kibuc. Slozeni Jacob Jehozadak Štorek, Tom Uzziel Smělý a Lukáš Ben Černik. Nemame velkou ránu, ale mame velky nohejbalovy srdce. Ego níž :)0

Marcello10911.07.2018

Ahojda,

tak sobota se blíží, počasí by mělo být dobré, tak se snad turnaj aspoň trošku vydaří.

Koukám, že se to tu pěkně rozpovídalo.
Řeknu si k tomu také něco:

Co se týče organizace, tak v tom jedeme všichni aktivní hráči Slavie, kteří přikládají ruku k dílu.

To, že Slavii vede H.Motyka, je z toho důvodu, protože Martin Stejskal to vedl řadu let a už to chtěl předat někomu dalšímu. Nikdo z nás to nechtěl dělat, tak jsme zvolili Honzu. On dělá tu neviditelnou práci (papírování, prezentace, vyběhává dotace, odevzdává zápisy, chodí na schůze atd.)

Organizaci turnaje děláme všichni dohromady.

Mimochodem, jako kontaktní osobou jsem shora uvedený já (Martin Černý) a můj tel. Tak nechápu, proč tady řešíte Motyku a jeho nějaké nesmyslné zákazy? Jaké zákazy?

Kdo z Vás mi telefonoval? (kromě Libora)
Kdo z Vás se mě na něco zeptal?

Tak proč tu řešíte Motyku? Když to organizujeme všichni Slávisté dohromady a jako kontakt jsem já?

Četl jsem to jen v rychlosti, nemá cenu to rozebírat a řešit-to bych tu mohl sedět do soboty. Jen by mě ale zajímalo, kterému bývalému oddílovému hráči zakazuje pořadatel hrát na turnaji? (o žádném takovém bývalém odd.hráči nevím)

Takže v krátkosti:

Jedinýho, koho jsme zamítli (hlasováním-těch aktivních hráčů), byl Andrýs. Je už jedno proč a z jakých důvodů, prostě jsme ho nechtěli. (i já jsem hlasoval proti).Tak jako ho nechtěli v Choustníkově Hradišti a na dalších turnajích. Jenže tady si to organizujeme sami, žádnej starosta nás nedotuje a nekupuje nám ceny, takže si můžeme dávat podmínky jaké chceme. A komu se to nelíbí, tak ať nejezdí. A komentáře si laskavě nechá od cesty. A když už někdo příspěvek napíše, tak ať se laskavě podepíše.

Jen pro zajímavost:
V prosinci jsme pořádali turnaj trojic. Losovaný (jen pro pozvané).

Ceny byly také losovány. Takže paradoxně nový nohejbalový balón vyhrál hráč, který se svým týmem skončil jako poslední. Kdo přijel a hrál, tak se to všem líbilo. A co se týče Motyky-ten zrovna hrál s hráči, se kterýma toho moc nevybojoval. A nebrčel, že se neumístil.

Na druhou stranu se taky našli tací, kteří nechtěli přijet, protože nebude hrát s někým, koho nezná, s výmluvou, že by si pěkně nezahrál.

Prostě jsme Češi a furt budeme jen kritizovat a brečet a pomlouvat.
Takže kdo chce a splňuje max.okres, přijeďte si kopnout.
Jde nám o to se pobavit, pokecat, zahrát (nezranit se) a užít si to.
A co se týče týmu Holky? Přijeďte, aspoň nám klesne ego, až nás vyklepnete.0

To cerny.11.07.2018

Z jakého duvodu Martine Černý?, je lepši vykonnostne lip na tom nez ty a tvuj mladej??Ano to je... Pokud vim tak v choustnikaci hral a nikdo nerikal ze by ho tam nechtel. Mozna tak motyka tam chodil a tiše za zady pomlouval jeho tym. Jinak prosimte jmenuj dalsi turnaje jak povídáš... a videl jsem osobne kdyz si ho videl v Holicich tak jsem videl jak ses s nim bavil a lezl mu do pr... tam si mu nic nerikal na mistraku. Fuj tajbl ostuda. To ze ty a plno dalsich mu zavidite jeho vykonnost a ze kope okres je jeho věc. Propozice splnuje a vy na to nemate páky jak ho odmitnout, tak hažete špínu na dobre hrače. STYĎTE SE ! Hlavne když sam kopes v holicich okres tak ti nevadí se obložit extraligovymi hraci a tlacit tam mladyho. To ti nevadí viď... aspon si ukazal co jsi zač.0

Dotaz12.07.2018

Ahoj martine, proc si vymyslis.?? Rekni nam jaky duvod mas nekoho omezovat a nebo nekoho zamitat na turnaj, kdyz splnuje propozice? Jediny duvod, co ty nedokazes rict s Motykou. Ze bys nad nim neudelal ani 5 bodu v setu. Tak si prosim te nevymyslej a nikoho nešpiň a rekni to narovinu, ze neumis prohravat. Coz je trapne a ubohe. Tak si priste odpust tvuj dlouhy vyčerpácajíci komentař a zkrať to do jedne věty. "Nechcem tady tohoto hrace, protoze jsem nad nim nikdy nevyhral a spatne to nesu". A vsichni to pochopi. Nashledanou, prejem pekny turnaj :-)0

Jen12.07.2018

Zdravím, přihlašuji tým Perun. Jsme naprostí amatéři.0

vlcak (aakcrh)12.07.2018

Už jsem na toto vlákno nechtěl psát, bral jsem to naším odhlášením za ukončené. Ale na komantář Martina musím reagovat, protože je lživý. Jen nevím jestli lže úmyslně nebo z nevědomosti.

Tak zaprvé, my se na turnaj do Choustníkáče nahlásili asi dva dny předtím, než byl turnaj a to proto, že byl zrušen turnaj v Libranticích. Tudíž je lež , že se něco řešilo, prostě to Petr přihlásil a my tam jeli. Jediné, co bylo hodně divné byly celodenní pomluvy Honzy. Ty pomluvy pokračovaly i po našem odjezdu. Mezi nohejbalisty máme spoustu známých a hned jsme to věděli už dokonce v průběhu turnaje.Jinak jsme si turnaj užili a pořadatelúm patří dík.

To, že se nikdo nedozví, proč Honza na ten turnaj nesmí i když splňuje propozice turnaje je asi všem podle příspěvků jasné.

Pokud je to jinak, tak Martine napiš proč jsi zrovna ty hlasoval proti, když toho kluka vidíš 2x za rok, protože kopete stejnou soutěž. Asi to nezajímá jen mě.

Dúvod proč se tu řeší Motyka a ne ty je jasný, prostě od něj všichni slyšeli, že na turnaj nesmíme.

Ale za naprosto podpásové považuju to, co jsi napsal o tom losovaném turnaji.Protože ti tací jsem asi já.Tak na vysvětlenou. Ty jsi mě volal nebo psal, že děláte turnaj a jestli si neudělám trojku. Já si ji dal do kupy a volal jsem, že přijedeme. Na to jsi mě řekl, že jste to zmněnili na losovaný turnaj. Moje odpověď byla, že na losovaný nejedu. A důvod je naprosto jednoduchý. Při představě, že při mém štěstí bych byl nalosován k tobě a k Motykovi,tak mě v tu chvíli chuť si o svátku jít kopnout přešla.S tebou prostě hrát nechci pro to, že nechci řešit každý balón a s Motykou nemůžu, ptotože ho považuju za velkého škodiče nohejbalu. Prostě nemůžu a tak bylo pro mě lepší zůstat doma. Pokud si myslíš, že kvůli cenám, jsi naprosto mimo mísu, pokud bych takový byl, asi těžko bych dával hodně cen a i peněz na turnaj co jsem s Martinem pořádal já. Dávali jsem tam i ceny, co jsme jinde vyhráli. Je mně naprosto fuk, kolikátý skončím,nebo co na turnaji vyhraju, jde mně jen o to si zahrát s lidma , co mám rád. A mezi ně naprosto jistě patří i Honza Andrýs. A to se dostávám k poslednímu bodu. Tudíž ten kdo byla odepřena účast jsem já a to , že to nevíš je lež jako věž, protože sám píšeš, že jsem ti volal, tak tu nepiš bludy, že nevíš o koho se jedná. A odepřel nám to Honza před mnoha svědky.Ta tvoje věta v závěru , kde zveš všechny, kdo splňují propozice je fakt z mého pohledu hodně vtipná.

A ještě malá poznámka. Je to fakt gesto , že jsi vzal na milost ty holky. Zvlášť když proti nim budeš hrát s Patrikem, toho času hráčem 2.ligy. To vím od Dušana a Honzy, tak pokud to není pravda, tak se omlouvám.Ale Dušan , bývalý prvoligový hráč se jistě úastní, tak moje poznámka platí i tak.0

Anonym12.07.2018

Borci jestli nebude lepší si váš dialog plný osobní záště vyříkat po telefonu,nebo z očí do očí.Kontakt na sebe jistě máte a bydlíte od sebe co by kamenem dohodil.Pro nezasvěceného je to debata oničem0

holky12.07.2018

Dekujeme za svoleni, pri tom cteni tehle debaty jsme se rozhodli,ze pojedeme radeji na jiny turnaj. Uzijte si to,treba priste.0

Anonym12.07.2018

pan cerný by se mel stydet0

Michal TPO12.07.2018

Omlouváme se, že letos nepřijedeme jako Třebechovice, máme mnoho rozporu v domluvě kam a jak se pojede a tato diskuze nám vubec nepomohla to složit směrem ke Slávii a dopadne kompromisně jiný turnaj. Je mi líto že to píši až ted, tato špatná nálada se přesunula i k nám a bylo těžke se dohodnout. Honza Andrýs za mne je dobrý hráč , který by si mohl uvědomit svoje kvality jinak, než v souboji se slabšími hráči a postoupit dál k vyšším soutěžím a hře s vyrovnanými soupeři. Jak jsem už naznačil minule při setkání, tak věřím že dost velkým problémem je jeho chování, kdy se jeví valné většině jako namachrovaný hráč co si honí ego na ostatních a tím demotivuje starší a méně hrající hráče. Při pokřiku "pojdte proti mě, klidně vás porazím tři sám , na mne nemáte " nějak tak jsem ho slyšel řvát na turnaji volejbalistu u nís v třebechovicích .. Věc se má tak, že pokud je opravdu problém v tom co otevřeně píšu i pro pořadatele, tak jediná možnost je prostě dělat turnaje pro zvané a ten kdo se vám nelíbí, tak zvaný nebude. To je výsada pořadatele. Pokud se to staví tak, že není ten turnaj pro hráče s historií první druhé ligy a kraje, tak by to mělo platit pro všechny a ne pouze pro jednotlivce at se vám líbí nebo ne. Ale to je jen z meho pohledu morálně správné, ale volba je na vás jako na pořadatelích. Ještě jednou se omlouvám za naše týmy , že nedorazíme a doufám že tyhle černé dny přejdou .. Michal TPO0

...12.07.2018

Ja nevim,proc kazdy resi Honzu Andryse,je skvelej hrac a soutez hrat nechce,tak proc do nej kazdy rejpe.. Turnaj je mnohem lepsim zazitkem nez nejaka soutez.. A kdyby jste si vsimli,tak Honza A. Si k sobe vzdy bere normalni hrace a zadny ve sve kvalite0

Odpoved13.07.2018

To: Michal, tak to si ho asi s nekym pletes ne. To si koukal na terminatora v televizi a ne na honzu :D. Uz se proberte, neverim ze by tohle nekde rikal. Ty musis byt dobre opilej a nebo absolutni decko, nebo pri nejhorsim oboji dohromady. Ja ho znam dobre. Nohejbal ma rad a hraje ho pro zabavu, na prvnim miste ma jine veci, treba dobrou praci a dalsi sporty. Tak uz se na to vykaslete a nepohádkujte tady :D ze nekdy si rikam, co se to pohybuje za "inetligenty" tady. :D0

Kamarad13.07.2018

Michale, ty musiš asi dobře lejt,.. tohle uz neni mozny. :DDDD Necakejte se tu na dobry hrace, kteri jsou narozdil od vas inteligentni. Zrovna jeho znam a vim ze je v pohode. Nikdy nikde jsem nevidel ze by mu nekdo osobne rikal neco spatnyho a nebo vycital. Tak uz se na to tady vykaslete a bezte brecet domu ke stary. To ze Vam nejde nohejbal za to dobri hraci nemuzou. A nebo vy hrdinove bezte mu to rict osobne do oci. To nepujdete vidte :DDD tady se Vam jen kazdej smeje, bezte mu to vy tri bouraci rict do oči a nejlepe pred vsema na turnaji. Ale na to nemate. ;-)0

Anonym13.07.2018

Do oci nic nereknou tyhle zoufalci jako jsou tyhle poradatelove, ze moc dobre vedej ze to jsou nesmysly a kazdej by se jim vysmal. To ze motyka a M. Cerny neumi prohravat, a neunesou kdyz je nekdo jasne vysekne - to vi snad kazdej uz.0

Anonym13.07.2018

Furt ty stejny lidi. Co omezujou dobry hrace a hazej na ne spinu. A to v tomhle pripade splnuji tyhle dobri hraci propozice.

Driv, kdyz tyhle nekopove co poradaji tenhle turnaj. Tak se neresilo ani kdyz na krajsky turnaj na vorisky do myta jezdil nejaky ligac. Ale to vy jste v ty dobe si kopali pres snuru u rybnika Motyko s Černym. Tam jste taky meli zustat a nekazit nohejbalistum tenhle sport. Jste fakt zoufalci, to ze nekdo je dobrej ale kope si okres a nebo nekope zadnou sotez je jeho promlem tak uz se proberte vy zoufalci.0

JJ13.07.2018

H.A. je frajirek, o tom zadna. Ale to je kde kdo, ja taky. :-) Herne je dobrej, nekolikrat me poslal z turnaje domu, ale herne tak uroven hrana spickovy okres/kraj. Takze za me kdyz ho vidim na tunaji, tak "a kurva to si zas zabojujeme", ale neni to jako kdyz bych tam videl Mraka nebo Kopa, takze tak. Na okresni turnaj oblozen normalnimi hraci adept na bednu asi vzdy, ale vrazda nevinatek to neni, takze tak, zase takovej bomber to neni. Takze za me ma okresni turnaj patri a muze. Cus :-)0

Michal TPO13.07.2018

yNZgL a Kamarad lJClI , hezký jmena pánové sice nepíšu příjmení ale aspon píšu aby bylo jasný kdo jsem,.. To tady prostě předvedl, prostě se to stalo a byl tu za blbečka před desítkama lidí .. Bavil jsem se s ním o tom v hradišti, kdy ho přehnaně nějaká místní paní - slečna posílala do kok**tů a podobně a on z toho byl špatnej , že třeba je problém v tom jak se chová někde .. Jako nemluvím nikomu do toho jak se chová , ale jestli to jsou dusledky, tak at je bere i když prostě v mezích , blbost se nechávat posílat tak jak to dotyčná předváděla .. Jezdí na turnaje po okolí víc lidí co hrávalo kraj a tyhle problémy nemaj i když vyhrávaj ty turnaje.. Neskandují lidi at tahnou a podobně .. Možná asi moc chlastám pánové bezejmení ;) ale tohle si myslím .. sry jako0

Odpoved pro michala13.07.2018

Ahoj Michale, já byl taky v Třebechovicích a že by dalšich 10 lidi ho mělo za blbečka to jsem si nevšiml, všiml jsem si, že ten turnaj po druhé vyhrál a jestli vyhercové turnaje jsou pro tebe vždycky machyrci, tak je něco špatně u tebe asi. On není žadny blbeček ale chytrej človek, kzerý nema ani zapotřebi se tady dohadovat s takovýma jako si ty. V Trebechovich jsem byl a mužu potvrdit že tam rozhodne nemachroval, že by porazil trojici sam na kurtu jak ty rikas. To si fakt vymyšliš, buď honza s nama kecal u stolu a nebo se věnoval nějakemu dorostencovi a nebo žakovi na kurtu na kterem se nehralo a oni si tam hrali singla. Tak tu prosim neroznašej nějake famy a uražky. Ubec ho neznáš, tak si ho neber do huby. To že si nad ním několikrat prohral tě neopravňuje si vymyšlet a nebo ho uražet. V Třebechovich sem byl a pred rokem tam Honza a Libor udelali perfektní atmosferu až do večerních hodin. Narozdíl od Vás ktery dohrajete/prohrajete a neřeknete ani ahoj a jedete domu. Pane Michale ;) ani se nedivim že je někomu z Vas špatně. Že tyhle zavistive kecy a urazky na poctive nohejbalisty, co neco umi. Taky mi je z toho s prominutím na blití.0

:d:d13.07.2018

Michale, nebudes ty ten s tim pačesem a dresem manchester united a věčně nachcanej. Tak se zdrz komentare a nevymyslej si.

Že mu to taky nereknes do oci??? ze je blbecek, to mu nerkenes vid ze je blbecek a machyrek do oci. Ze nejsi chlap ale babovka jako dalsi pomlouvaci tady.0

Michal TPO13.07.2018

To snad ne :D .. Neříkám to co nevím , byli jsme tam zažili to, byl připitej okej, není to jediná chvilka prostě na nás udělal ten dojem a nás nemyslím jeden tým a jen z třebe.. Sme jak baby a prostě pak sedíme a kecáme .. Ale ne že se to nestalo, jestli jsi tam byl tak nechápu že jsi to neviděl. A najednou tu z něj uděláme svatýho , věnujícího se přátelům a dorostencům , co nidky na nikoho nemachroval .. Já mu nezávidím a nemám problém s prohráváním a neřeším ve špatným jeho kvalitu . To že píšu že by mohl popřemýšlet o vyšší soutěži a nejzedit na malý turnaje vesnický a nebo tam aspon nedrtit ty začínající hráče a duchodce tak, protože oni další rok nepříjdou a nevím jestli jste si toho všimli ale právě tyhle skupiny mizej z turnaju a ty menší vesnický turnaje přesně i pro ně byly a umíraj .. Sice asi to tak vyznělo že kdyby bylo na mne hlasování ho vykázat že bych řekl ano .. Ne neřekl .. Jinak neřekl jsem jedinou urážku jeho směrem .. Lidi měli by ste se klidnit. Jste přehecovaní jedni proti němu a druzí pro něj .. Jediný co vím jistě že je srdcař v nohejbalu a že ho to musí samotnýho srát tohle vše .. Říkám že pokud to je osobní že nemá jezdit na turnaje tak at udělají soukromé turnaje pro zvané , na několik jezdíme a nepotkáváme ho tam .. A nebo at to platí pro všechny bývale krajské hráče .. To co říkám říkám pod svím jmenem a řeknu to i do očí. Tady je každej hrdina pod vygenerovaným nesmyslem at pro něj nebo proti němu krom vyjímek ..0

Michal TPO13.07.2018

to :d :d ... ne nejsem to já . a v hradišti jsem mu říkal jestli to není o tom jakej dělá dojem na lidi , že ho fakujou a maj s tím problém, turnaj slavie se tam řešila .. zeptej se ho .. A že je blbeček a machýrek jsem ani tady nepsal .. asi neumíš číst , ale to nevadí :) na nohejbal to není potřeba0

Anonym13.07.2018

Hele, že si byl michale pripitej, to je tvuj problem. Ale misto tehlech prispevku mu to rekni osobne, pokud si za tim tak stojis. On narozdil od tebe na nohejbale nepije, ale sportuje tak si to bude vse dobre pamatovat, co delal a nedelal.

A to ze se v minulosti venoval mladym v nohejbale a ze je bral na turnaje a trenoval s nima to je pravda. Ty si udelal co?? Jen chlastas a pises nesmysli. Radeji potrenuj a nepomlouvej takove lidi. ;) Sportu zdar a pomluvam zvlast.0

Anonym13.07.2018

Ja se ho zeptam zda ses s nim bavil. Pochybuji ze by se bavil s nejakym pomlouvacem a zavistivim opilcem. Napis mi tady jmeno a ja se ho zeptam.0

Michal TPO13.07.2018

nebudu tady prodávat co pro nohejbal dělám a očividně fakt nevíš kdo jsem , protože to pití jsi tak daleko od pravdy :D .. proč vlastně diskutuju s nějakým smajlíkem o tom kdo je baba a neumí něco říct otevřeně a schovává se za internet :D .. pokud H. A. mě bude chtít vidět tak nemám problém s ničím a jsem dohledatelnej vpohodě , telefony beru a na fcb zprávy odpovídám.. v hradišti mluvil dost smysluplně a docela jsem ho chápal o co mu jde a co ho sere .. Dalo se s ním mluvit a třeba aspon on pochopí o co mi v těch příspěvkách šlo .. Sportu zdar ;)0

Michal TPO13.07.2018

jen prostě nevím co by zrovna semnou řešil , když muj názor je jen názor a ne to proč ho nechtějí na turnaje a o to tu šlo .. škoda že jsi shovanej, tohle mohlo probíhat neveřejně a nemuseli sme zasírat zeď , když máš potřebu mne urážet tak by to mohlo bejt aspon trochu zajímavý ..0

Anonym13.07.2018

To je pravda nevim kdo jsi, zatim jen anonymni pomlouvac co kritizuje nekoho, kdo narozdil od tebe neco udelal a dokazal.0

Anonym13.07.2018

Ty tady urazis ;) a vymyslis si nesmysly0

Anonym13.07.2018

Já ho jednou viděl čůrat za barákem, tak k nám taky Honza nesmí.0

Anonym13.07.2018

Lidi, co se divite.?? Tyhle zavistivci co jen pomlovaji a urazeji nikomu nic do oci nereknou. Osobne se jen usmivaji a hraji si na kamarady. Ze kdyby mu osobne do oci rekl ze je blbecek a machyrek tak by dostal takovou facku ze by odletel na mesic.0

Anonym13.07.2018

Jděte všichni do prdele bambulové.Plácáte tady nesmysli.Založte si vlákno alá Andrýs a hulte si u toho brka.Jeden větší blb než druhej.....0

Anonym13.07.2018

A ty si zaloz svoje vlakno o sve hloupe inteligenci. Ze co si ted napsal. Tak nema uroven ani maleho ditete.0

Anonym13.07.2018

A tvůj příspěvek je v jakém že jazyce...?0

vlcak (aakcrh)13.07.2018

Michale já s ním ona ročníky v Třebechovicích hrál a tohle jsem teda neslyšel.Jefině snad když si mimo zápasy s někým ze srandy kopal.To je jediná možnost.Ale v zápasech to naprosto vylučuji.Za všechny turnaje za poslední dva roky se choval naprosto v pohodě bez jediného problému.Kinak bych s ním nikam nejezdil.To mně můžeš věřit.Jinak zítra si jede honit triko na jongu na lepší kategorii a má 160 letá záda.Asi tak nějak.0

Reagovat mohou pouze zaregistrovaní uživatelé. Zaregistrujte se na této stránce, nezabere to ani půl minuty.